Predavači

Janko Jovanović

Janko Jovanović

Janko radi kao dizajner digitalnih proizvoda čiji je rad usmeren ka pomirenju ljudi i tehnologija.

Počeo kao developer u ranim devedesetim, vremenom je uvideo dubinu problema sa kojima se ljudi susreću prilikom susreta sa raznim tehnologijama što je bio glavni razlog za postepeno napuštanje razvoja i okretanje dizajnu.

Vodi blog o UI dizajnu www.jankoatwarpspeed.com i promoviše znacaj dizajna gde god moze.

Vodi jednostavan zivot okrenut duhovnom razvoju i harmoniji sa prirodom.

O čemu predaje

Mobile UX: Kako napraviti mobilnu aplikaciju koju ce neko zaista hteti da koristi

Petar Babić

Petar Babić

Petar Babić je Infotainment manager u kompaniji Telenor Srbija.

Odgovoran je za strategiju i razvoj novih servisa u oblasti Interneta i distribucije digitalnih sadržaja.

U Telenoru Srbija je od 2007. godine gde je u proteklom periodu radio u oblasti mobile marketing, social networking, messaging i VAS servisa.

O čemu predaje

Prezentacija novog Telenorovog web sajta i digitalne prodavnice.

Gabor SUHAJDA

Gabor SUHAJDA

Gabor SUHAJDA is a senior creative developer at Carnation Group's R&D division. Besides front-end development for both mobile devices and desktop, his main focuses include pixel-perfect vector graphics for mobile UI design and project management. He's the editor of the Hungarian startup directory Startupok.hu.

O čemu predaje

Gabor Suhajda iz iz agencije za digitalni marketing Carnation Group će pričati o aktuelnim trendovima, potencijalima, izazovima i najboljim praksama u svetu razvoja za mobilne uređaje - naziv njegovog predavanja je "Front-End Development and Responsive Web Design for Mobile Devices".

Rodoljub Petrović

Rodoljub Petrović

Rodoljub Petrović živi i radi u Ljubljani, gde vodi razvojnu ekipu Celtre.

Bazirana u Bostonu, Celtra je platforma za izradu, objavljivanje i analitiku rich media mobilnih oglasa na iOS i Android uređajima. U eksploziji tržišta mobilnog oglašavanja u SAD, u protekle 2 godine, mnogi veliki brendovi, među kojima su Starbucks, Mercedes, Walt Disney i drugi, koristili su upravo Celtru za svoje mobilne kampanje.

O čemu predaje

Rodoljub će predstaviti trenutno stanje i izazove mobilnog oglašavanja, pokušati da predvidi budućnost evropskog i regionalnog tržišta, a na kraju će pokazati i nekoliko primera rich media mobilnih kampanja iz SAD, u kojima je sudelovala Celtra.

Ivan Jelić

Ivan Jelić

Tehnički direktor Weba @ RDP B92, u web timu B92 od 2007. godine. Bavi se razvojem infrastrukture, sajtova i online servisa, strateškim planiranjem i istraživanjem. Učestvovao ili vodio sve veće online projekte B92 u novije vreme, uključujući B92.fm, redizajn B92.net, razvoj za mobilne platforme.

Aktivno se bavi istraživanjem i razvojem za mobilne platforme (Android, iOS, HTML5), projektovanjem korisničkog interfejsa, novih modela oglašavanja, približavanjem weba i tradicionalih medija. Aktivan u domaćoj i međunarodnoh IT zajednici, osnivač Internet društva Srbije (Internet Society chapter za Srbiju), član tima Fondacije za slobodni softver Evrope (Free Software Foundation Europe), IT novinar.

O čemu predaje

Naziv Ivanovog predavanja je "Razvoj modela oglašavanja za mobilne platforme".

Aleksandar Petković

Aleksandar Petković

Aleksandar Petković je rođen u Kruševcu 1979. godine gde je završio osnovnu i srednju školu. Studirao na Elektronskom fakultetu u Nišu gde je stekao master diplomu na smeru za računarsku tehniku i informatiku.

Zaposlen u agenciji za digitalni marketing Carantion Group.

Poseduje iskustvo u kreiranju i sprovođenju različitih tipova mobilnog marketinga za mnoge brendove u Srbiji i regionu.

O čemu predaje

Aleksandar će u svojoj prezentaciji "Kako pogoditi pravo u centar?" pričati o benefitima i načinima korišćenja osnovnih koncepata mobilnog marketinga.

Tomislav Car

Tomislav Car

Tomislav Car je osnivač hrvatske tvrtke Infinum koja se bavi dizajnom i razvojem mobilnih aplikacija.

Infinum je izradio niz popularnih mobilnih aplikacija, kao recimo HAK (Hrvatski autoklub) aplikaciju za pomoć vozačima u prometu (iTunes, Android) ili aplikaciju za ultrapopularni news portal 24sata (iTunes, Android).

U posljednje vrijeme, Infinum se bavi razvojem banking rješenja na iPhone i Android platformi, kao recimo "RBA na dlanu" rješenje za RaiffeisenBank.

Za izradu mobilnih aplikacija Infinum je osvojio brojna priznanja na natječajima, od kojih je najpoznatija nagrada od 100 tisuća dolara na Samsung Global Developer Challengeu.

O čemu predaje

Tomislav će pričati o razvoju aplikacija za tablete (uglavnom iPad) s posebnim naglaskom na dizajn i korisničko sučelje.

Dragana Petković

Dragana Petković

Dragana Petković, diplomirala novinarstvo na Fakultetu političkih nauka, a novim medijima se bavi od 2007, kao menadžer projekata, trener i konsultant u Centru za proučavanje informacionih tehnologija u Beogradskoj otvorenoj školi, organizaciji SEEICT (ITDogadjaji) i Udruženju novinara Srbije. Od jula 2011. je generalni menadžer kompanije Wiseman u Srbiji. Wiseman posluje u oblasti digitalnih medija i razvija servise koji pomažu građanima da donose dobre odluke u vezi sa novcem. Prvi servis Wisemana je "Bolja veza", sajt za poređenje cena i ponuda internet provajdera i operatora mobilne telefonije u Srbiji, koji će biti lansiran u septembru 2011.

O čemu predaje

Dragana će govoriti o aktuelnom stanju na rastućem tržištu tableta u Srbiji, ponudama operatora, potrebama korisnika i tome kako se i za šta sve koriste tableti u svetu i kod nas.

Michael Reinartz

Michael Reinartz

Michael Reinartz (33) radi na poziciji Director of Group Terminal Management & Partnering u Telekom Austria grupi. Odgovoran je za strateške planove kompanije vezane za hardver, a studirao je poslovnu ekonomiju informaconi menadžment na Univerzitetu primenjenih nauka u Salcburgu. U Telekom Austria grupi je od studentskih dana, a pre nekoliko godina je radio i za Vip mobile u Srbiji.

O čemu predaje

The World served on a Tablet

Jovan Milićević

Jovan Milićević

Veliki zaljubljenik u mobilne tehnologije, društvene mreže i igre. Više od godinu dana bio deo dinamičnog tima u KlikMee-u, srpskom startup-u, kome su u fokusu bili 2D kodovi. Zaposlen u Mozzartu na poziciji Internet marketing menadžera.

Diplomirao na FON-u na temi „Novi pristup marketing komunikacije baziran na mobilnom oglašavanju“.